loading...
شینگایا اصل
fdf بازدید : 2454 چهارشنبه 29 آبان 1398 نظرات (1)

کپسول شینگایا بزرگ کننده سینه 

شینگایا چیست؟ قرص شینگایا یک مکمل گیاهی بسیار قوی و  کاملا طبیعی است که موجب افزایش سایز و حجم سینه میشود این محصول کاملا گیاهی هست و هیچگونه عوارضی ندارد.دستور مصرف این کپسول آمریکایی روزی یک عدد بعد از صبحانه هست

 

بزرگ کردن عضلات سینه با شنا

_به‌حالت پلانک روی زمین قرار بگیرید. کش را به‌قسمت بالایی کمر متصل کنید. انتهای هر دو سوی کش را زیر کف دست قرار دهید. صورت رو به زمین قرار داشته باشد. عضلات شکم و باسن منقبض باشند. دست‌های خود را صاف کنید. سپس روی سینه، بدن را پایین بیاورید. ۵-۲۰ بار حرکت را تکرار کنید.

بزرگ کردن عضلات سینه با پرس سینه‌ مایل

_میانه‌ی کش ورزشی را زیر کف پاهای خود قرار دهید. با دست‌ها دو سوی کش را بگیرید و آن را به‌روی شانه بالا بیاورید. کش را به‌روی سینه بالا بیاورید تا دست‌ها صاف شوند. دست‌ها را به‌آرامی به محل اولیه برگردانید. ۱۰-۱۲ بار حرکت را تکرار کنید.

بزرگ کردن عضلات سینه با پرس سینه

_کش ورزشی را به میز پرس متصل کنید و روی میز دراز بکشید. دسته‌های کش را بگیرید و آنها را روی شانه بالا بیاورید. دست‌ها را صاف کنید و کش را بالای سینه بیاورید. کف دست‌ها را به هم نزدیک کنید. دست‌ها را به‌آرامی به محل اولیه برگردانید. ۱۰-۱۲ بار حرکت را تکرار کنید.

بزرگ کردن عضلات سینه با پرس سینه‌‌ ایستاده

-کش ورزشی را به میله متصل کنید. بایستید و هر طرف کش را با دست خود بگیرید. به جلو قدم بگذارید تا کش ورزشی شل نباشد. آرنج‌ها خم باشد و کف دست‌ها رو به زمین قرار داشته باشد. کش را به‌سمت جلو بکشید تا دست‌ها صاف شوند و عضله‌ی سینه را منقبض کنید. دست‌ها را به محل اولیه برگردانید و ۱۲-۱۵ بار تکرار کنید.

بزرگ کردن عضلات سینه با کش ورزشی و تمرینات شانه

بزرگ کردن عضلات سینه با پرس بالای سر

_روی کش ورزشی بایستید. فاصله‌ی پاها به‌اندازه‌ی عرض شانه باشد. دو سوی کش را با دست‌ها بگیرید. کف دست‌ها رو به هم باشد. دست‌ها را به بالا بکشید. در همین حین، کف دست‌ها را رو به جلو قرار دهید. دست‌ها را به‌آرامی به محل اولیه برگردانید. حرکت را ۸-۱۰ بار دیگر تکرار کنید.

بزرگ کردن عضلات سینه با کشش رو به جلو

_روی میانه‌ی کش ورزشی با دو پای خود قرار بگیرید. فاصله‌ی پاها به‌اندازه‌ی عرض شانه باشد. دسته‌های کش را با دست‌ها بگیرید. کف دست‌ها رو به بدن باشد. بدون اینکه آرنج‌ها را قفل کنید، بازوی دست راست را مستقیم به‌روی شانه بالا بیاورید. دست خود را به‌آرامی پایین بیاورید. این کار را ۸-۱۲ بار دیگر تکرار کنید. حرکت را برای دست دیگر هم تکرار کنید.

بزرگ کردن عضلات سینه باکشش جانبی

_یک پای خود را روی مرکز کش ورزشی قرار دهید. فاصله‌ی دو پا به اندازه‌ی عرض شانه باشد. دو طرف کش را با دست‌ها بگیرید. کف دست‌ها رو به بدن باشد. آرنج‌ها را کمی خم کنید. دست‌ها را به روی شانه بالا بیاورید. دست‌ها را به‌آرامی به محل اولیه برگردانید. ۸-۱۰ بار حرکت را تکرار کنید.

بزرگ کردن عضلات سینه با پارویی مستقیم

_صاف بایستید. پاها را روی مرکز کش قرار دهید. فاصله‌ی پاها به‌اندازه‌ی عرض شانه باشد. دو سوی کش را با دست‌ها بگیرید. کف دست‌ها رو به هم باشد و آنها را روی ران قرار دهید. کش را مستقیم به بالا روی شانه بیاورید. آرنج‌ها هم خم باشند و شکل V را ایجاد کنید. دست‌ها را به‌آرامی به محل اولیه برگردانید. ۱۰-۱۲ بار دیگر حرکت را تکرار کنید.

بزرگ کردن عضلات سینه با پارویی خم‌شده

_روی لبه‌ی صندلی بنشینید. پاهای خود را در میانه‌ی کش قرار دهید. کش را روی زانوی خود به حالت صلیب عبور دهید. هر طرف کش را با دست‌ها بگیرید. کف دست‌ها رو به هم باشد. به‌سمت جلو خم شوید، کمر را صاف کنید و بازوهای خود را به دو طرف راست کنید تا کش به سطح شانه برسد. دست‌ها را به‌آرامی به محل اولیه برگردانید. ۱۰-۱۲ بار دیگر حرکت را تکرار کنید.

بزرگ کردن عضلات سینه با کش ورزشی و تمرینات بازو

بزرگ کردن عضلات سینه با جلو بازو تمرکزی

_به حالت لانگ روی زمین قرار بگیرید. پای راست را جلو قرار دهید و کش را زیر پای راست بگذارید. یک طرف کش را با دست راست خود بگیرید. آرنج را در بخش داخلی زانو قرار دهید. درحالی‌که کف دست پشت به زانو قرار دارد، بازوی خود را به روی شانه بالا بیاورید. عضله‌ی جلو بازو را منقبض کنید. به آرامی به محل اولیه برگردید. حرکت را ۸-۱۰ بار دیگر تکرار کنید.

بزرگ کردن عضلات سینه باجلو بازو ایستاده

_روی کش ورزشی بایستید در‌حالی‌که فاصله‌ی پاها به‌اندازه‌ی شانه است. کف دست‌ها رو به جلو قرار داشته باشد. بازوها را روی شانه‌ها بالا بیاورید. آرنج‌ها را خم کنید تا فشار را روی بازوها حس کنید. دست‌ها را به‌آرامی به محل اولیه برگردانید. ۱۲-۱۵ بار حرکت را تکرار کنید.

بزرگ کردن عضلات سینه با پشت بازو کیک بک

_به حالت لانگ قرار بگیرید. پای راست جلو و روی کش قرار بگیرد. هر دو طرف کش را با دست‌‌های خود بگیرید. کف دست‌ها به‌سمت عقب باشد. آرنج‌ها را خم کنید تا ساعد‌ها با کف زمین موازی شوند. بازوها را به عقب بکشید و کش را به عقب ببرید تا بازوها صاف شوند. حرکت را ۸-۱۰ بار دیگر تکرار کنید.

بزرگ کردن عضلات سینه با پشت بازو بالای سر

-روی یک صندلی بنشینید. مرکز کش را زیر باسن خود قرار دهید. دسته‌های کش را بگیرید و بازوهای خود را صاف کنید. آرنج خود را خم کنید تا دست‌ها پشت گردن‌تان قرار بگیرد. کف دست‌ها رو به سقف باشد. بازوها را به‌سمت بالا صاف کنید. دست‌ها را به‌آرامی پایین بیاورید. ۱۰-۱۲ بار حرکت را تکرار کنید.

حجم دادن به سینه با کش ورزشی و تمرینات شکم

 کرانچ زانوزده

کش را روی قسمت بالایی میله متصل کنید و زانو بزنید. دو طرف کش را بگیرید. آرنج‌ها را در کنار شانه قرار دهید و عضلات شکم را درگیر حرکت کنید و به‌حالت کرانچ پایین بروید. عضلات شکم را منقبض کنید. به‌آرامی به محل اولیه برگردید. ۱۰-۱۲ بار حرکت را تکرار کنید.

 هیزم‌شکن

کش را در قسمت بالایی میله متصل کنید. سمت راست میله قرار بگیرید. دست‌های خود را مچ کنید و کش را بدست بگیرید. دست‌ها بالای سر قرار داشته باشند. به‌آرامی و در مسیری مورب، کش را روی زانوها پایین بیاورید. در همین حین، باسن و پشت پا را به‌سمت راست بچرخانید. به‌آرامی به محل اولیه برگردید. ۸-۱۰ بار دیگر حرکت را تکرار کنید.

تمرین  ضدچرخش

کش را به میانه‌ی میله متصل کنید. طرف آزاد کش را با دست بگیرید. کش را بکشید تا فشار وارد شود. به حالت اسکوات قرار بگیرید. کش را با دو دست خود بگیرید در‌حالی‌که جلوی سینه به‌صورت کشیده قرار دارند. عضله‌ی شکم را منقبض کنید. به یک سمت بچرخید تا دیگر نتوانید به چرخش ادامه دهید. به‌آرامی به محل اولیه برگردید. ۶-۸ بار حرکت را تکرار کنید.

تمرین  کرانچ برعکس

کش را به میله متصل کنید. روی زمین به پشت دراز بکشید و زانوها را به‌حالت ۹۰ درجه قرار دهید. کش را به‌ بالای پاهای خود متصل کنید و کمی عقب بروید تا فشار ایجاد کنید. شکم را منقبض کنید و کمر را صاف نگه دارید. زانوها را به‌سمت شانه‌ها بکشید تا عضلات شکم منقبض شوند. به‌آرامی به محل اولیه برگردید. ۱۲-۱۵ بار دیگر حرکت را تکرار کنید.

تمرین چرخش روسی

روی زمین بنشینید و پاها را بکشید. مرکز کش را به دور پاها متصل کنید. دو طرف کش را با دست بگیرید. کمی زانوها را خم کنید. پاها را روی کف زمین قرار دهید و به‌سمت عقب در زاویه‌ی ۴۵ درجه قرار بگیرید. با گرفتن کش با دست چپ، به‌سمت راست بچرخید. توجه کنید دست راست کنار باسن روی زمین قرار داشته باشد. عضله‌ی مورب شکمی را منقبض کنید. کش را به‌سمت راست باسن پایین بیاورید. سپس به محل اولیه برگردید. ۱۰-۱۲ بار حرکت را تکرار کنید.

منبع:سلامت

 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 586
  • بازدید کلی : 5,549